Sony PlayMemories Dilancarkan Pada PS3

Posted by Wanabe PJ on Thursday, March 29, 2012



Syarikat gergasi permainan konsol,
Sony hari ini telah melancarkan aplikasi PlayMemories baru kepada konsol game PS3 mereka. Aplikasi terbaru ini menyediakan anda dengan pelbagai alat untuk berinteraksi dengan digital gambar dan klip video HD.


PlayMemories PS3 baru kini boleh didapati untuk muat turun. Memberi sokongan untuk menyunting, berkongsi dan melihat gambar dan video anda. Ianya juga membenarkan plag kamera anda, pemacu USB terus ke PS3 untuk melihat video dan foto, membolehkan anda untuk "menggunakan penyeragaman kuasa pemprosesan yang besar PS3", kata Sony.

Penyuntingan ciri-ciri untuk gambar yang ditambah oleh Sony termasuk 11 kesan gambar cepat satu butang termasuk: sepia, kamera mainan, tumpuan lembut dan monokrom untuk menamakan adil beberapa. Pada ciri-ciri sampingan video membolehkan anda splice, tag memangkas dan mengedit klip menggunakan pengawal PS3 anda.

Sony telah mengeluarkan versi percubaan 30 hari PlayMemories Studio, yang boleh didapati dengan memuat turun dari Kedai PlayStation. Tetapi pelanggan PlayStation Plus mendapat akses yang penuh, dan seumur hidup tanpa kos tambahan sebagai sebahagian daripada langganan tahunan mereka.


Sumber

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...