Nasi Lemak 60 sen???

Posted by Wanabe PJ on Thursday, February 5, 2009


Mesti korang tak percayakan tengok tajuk post aku kat atas..tapi itulah realitinya..Masih ada orang yang menjual nasi lemak yang murah berharga 60 sen tapi rasa dan kuantitinya sama macam nasi lemak berharga RM1.20. Memang terbaik!.hahaha..Seperti biasala aku ni kalau pagi-pagi nak pergi kerja masti kena sarapan dulu..Kalau tak, perut mulalah meragam tanda protes. Hahaha..So hari-harilah mak aku beli nasi lemak kat jiran atas rumah aku sebelum aku nak pergi keje..Jiran aku tu lak baru je berniaga kat sekolah agama rakyat dekat dengan rumah aku ni ha..Nak dijadikan cerita pagi tu, aku bagi mak aku duit RM5 tolong belikan nasi lemak dan kuih kat jiran aku 2..Pas aku bersiap dan mak aku beli nasi lemak, mak aku bagi duit balance dlm RM3 balik..Aku pun terkjut sebab ada balance banyak lagi..Aku pun tanyalah mak aku berapa harga nasi lemak makcik tue jual..Dia kata 60 sen dan kuih lak 4 ketul seringgit..Wah, aku mcm tak percaya masih ada orang yang jual nasi lemak berhrga 60 sen dalam dunia sekarang yang serba mahal ni tambah lak kat PJ yang leh dikata maju gak..So hari ini aku belanja Kerol nasi lemak 60 sen ni dan dia pun tak percaya..hahaha...

{ 12 comments... read them below or add one }

Aidy Shahiezad said...

ala... harga jiran2...

NaD (^_^) said...

jimat ar camtu.. napela aku x penah jumpe kat tempat lain nih.. ish2.. bagus makcik jual nasi lemak tu.. x berkira!

killr0yLive said...

aku caya.

Wanabe PJ said...

bkn hrga jiran tp harga student..hahahah..

Aidy Shahiezad said...

bukan student, tp harga murid2 la....

Wanabe PJ said...

hahahaha..lbih krgla 2...yg pntg murah..

NaD (^_^) said...

lenkali aku bitau makcik tu..yg beli bukan ank murid tp bapak murid.. sure makcik tu tambah harga kat ko wan..hahaha

Wanabe PJ said...

ler..ko ni nad..xbaikla..

elliashah said...

murah betul, de pa pe kut ngn en wan

Wanabe PJ said...

erm, xde pape pn..lgpn mmg die jual mrh..so, ada yg mrh kte bli la yg mrh..hehehe

Aidy Shahiezad said...

kalo murah mesti ckit je kan isi dia...

Wanabe PJ said...

xdela..byk die cm nsi lmak RM1.20..klu xcaya ko tye kerol..hahaha....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...