Setahun Bekerja...

Posted by Wanabe PJ on Thursday, February 5, 2009


Sedar xsdar, ari ni genapla setahun aku bekerja di GiTN..Dan ari ni juga genapla setahun aku duk n bekerja di UiTM sbg vendor..Erm, pelbagai pglman aku timba dan perolehi di sini..Baik pglman pahit mahupun yg manis...Yang psti aku bsyukur sgt dpt bkerja dgn GiTN klu nk dbndgkn rkan2 lain di luar sna yg msih mganggur n xde pkrjaan..Kwn2 sperti Kerol, Ady, Khaizul(ex-GiTN) byk mbntu aku..Xlupe jga ngan pihak UiTM seperti Fazlin, Eza, Abg Man, Kak Zah yg byk mbantu aku n Kerol selama berada di UiTM.. Pape pn aku brhrap aku dpt memajukan diri lg nie n belajar s1 yg bru selama mne aku msih bkrja di GiTN(jika keje ngan GiTN lg la)..

{ 3 comments... read them below or add one }

NaD (^_^) said...

wahh.. dah setahun tu! semoga berkekalan.. haha.. mcm pengantin baru plak aku wish kat ko =p

Aidy Shahiezad said...

happy 1st year anniversary wan...
beware okey...

WaNabE said...

ok..mksh geng...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...