Aizat AF5-Fikirlah

Posted by Wanabe PJ on Tuesday, February 10, 2009


Benarkah salahku,
lepaskan kamu

Kau duga egoku,
fahami diriku begini

Tiada yang sama
Yang pasti kita semua bebeza

Kau fikirlah


Chorus

Tiada guna cipta sebuah cerita
Kalau kisah kita sementara

Rasa hati dan langkahmu

Membuat aku keliru


Tiada guna kita menderita

Sungguh semua tidur pun tak lena

Rasa hati dan katamu

Tak lagi seperti dulu

Kita pernah satu,
aku dan kamu

Dulu itu dulu,
masih di dalam ingatanku


Kini berbeza

Namun masih ku harap kau bersedia

Oo mungkinkah,
kau temu bahagia


Lepaskan semua mimpimu

Tangis dan juga sayumu

Kau fikirlah


Tiada guna cipta sebuah cerita

Kalau kisah kita sementara

Rasa hati dan langkahmu

Membuat ku keliru


Tiada guna kita menderita,

Sungguh semua tidur pun tak lena,

Rasa hati dan katamu

Tak lagi seperti dulu


Sungguh semua tidur pun tak lena

Rasa hati dan katamu

Tak lagi seperti dulu


Aku keliru

Aku keliru

Aizat AF-Fikirlah.mp3

{ 4 comments... read them below or add one }

Unknown said...

aku suke lagu ni..
suke sgt

NaD (^_^) said...

my fav song! suek gile! sume lagu aizat best.. go aizat go! haha..mcm salah fan club je ni.. =p

Wanabe PJ said...

hahaha..aku pn ske gak..lagu ni best..

Aidy Shahiezad said...

aku keliru ??

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...