Lirik Lagu:Laskar Pelangi

Posted by Wanabe PJ on Monday, December 1, 2008







Mimpi adalah kunci
untuk kita menakhlukkan dunia
berlarilah tanpa lelah
sampai engkau meraihnya

Laskar pelangi
tak kan terikat waktu
bebaskan mimpimu di angkasa
warnai bintang di jiwa

Menarilah dan terus tertawa
walau dunia tak seindah surga
bersyukurlah pada Yang Kuasa
cinta kita di dunia
selamanya…

Cinta kepada hidup
memberikan senyuman abadi
walau hidup kadang tak adil
tapi cinta lengkapi kita

Laskar pelangi
tak kan terikat waktu
jangan berhenti mewarnai
jutaan mimpi di bumi

Menarilah dan terus tertawa
walau dunia tak seindah surga
bersyukurlah pada Yang Kuasa
cinta kita di dunia

Menarilah dan terus tertawa
walau dunia tak seindah surga
bersyukurlah pada Yang Kuasa
cinta kita di dunia
selamanya
selamanya

{ 7 comments... read them below or add one }

Aidy Shahiezad said...

hahaha...

paku dulang, paku serpih meja,
mengata orang, dia pun kurang lebih je..

pelangi ??? ko da masuk geng aum gak ek ??? isk.. isk.. isk..

WaNabE Pee JaY said...

xdela..aku just minat lirik die..slh ke aku mltak lirik lagu yg aku suke??huhuhu...tp lirik die xjiwang ek...

Are-Um said...

Biarkan lah dia Addy... Biar dia dgn 'Laskar Pelangir' dia tu..

Are-Um said...

Addy, mmg patut la dia suke lirik ni..
pasal mimpi2 nie...dia suke lah..
hahahah..jgn mrh eh

WaNabE Pee JaY said...

laskar pelangir ek??

Are-Um said...

Iyolah incik wan oiii...

WaNabE Pee JaY said...

hahaha..jgn mrhla aum..kte nk memartabatkan bahasa melayu..so aku btulkn la..hehehe...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...