Kenduri Kahwin Dan Karaoke..

Posted by Wanabe PJ on Monday, December 1, 2008

Pd time musim2 sekolah nie mmg byk kndri yg nk dilangsungkn..kenduri kwin la, tunang la,knduri msuk jawi la..smpi kdg2 xtau mne 1 nk g..Erm, mcm2..tp x nie aku nk cte mjlis knduri kwin mber kt rmh aku smlm..Aku nie sbnrnye xbrape ske klu knduri 2 diadakan kt sblh rmh aku..Mklumla klu wat knduri 2 byk smpah2nye..nk pulak tmpat bsuh pggan..dgn lbihan sisa nsi 2 msuk kt longkang rmh aku..Pergh, bau bsuknya..mmg loya tkak..itu 1 hal..yg 1 hal lg, yg plig aku xthan dorg psang sound system kuat2 utk karaoke..Aduh..Pning kpla aku..mlm sblum brsnding da psg lagu kuat..tlolong sna melalak cni..klu suara 2 sdap xpe, ni hancus..Argh, rimas!rs nk bkar je..Kdg2 dorg nie cm xde rs hormat kt jiran2..xtau jiran 2 nk tido ke, ada ank kecik ke..ni x, psg karaoke kuat2 smpi mlm..Aduh, rimas tul..ikutkn ati nk je bkar sound system 2..nk tgk tv pn pyah..Ckupla psg karaoke 2 wktu ari prsndgn..2 pn da ckup rimas bg aku..Argh!Tension!!

{ 30 comments... read them below or add one }

killr0yLive said...

Pembetulan bukan sampai malam, sampai ke pagi...kul 2 stop, seawal pagi pkl 7 lebih dah pasang lagu kuat2..
gila apa.nk tunjuk sound system 2 bgus ke??xpaham tul aku..apa yg aku paham setiap kenduri yg dibuat dikawasan rumah wan, semua nk menunjuk2 keduri sapa lagi bgus!

Wanabe PJ said...

aduh..2 r..geram!!!

Aidy Shahiezad said...

wan, gambo pengantin laki tue, macam muka ko je... jangan marah, jangan lak tuka gambo len ek... huhuhu...

neway, ko patutnya tolong jiran ko tue sekali, basuh pinggan ke, buangkan sampah ke... nie asyik komplen je.... hehehe... skali lagi... jangan marah ek... ;p

killr0yLive said...

eleh.ko pn same je...xminat nk p kenduri..nk tolong??jauh sekali...huhuhu..ko sendiri yg cerita kat aku gn wan..btul xwan???

Wanabe PJ said...

ntah..btul2..aku bkn xnk tlog tp da rmi sgt tlog..so xyah nk pntkn bdn aku nie...hahaha...

Aidy Shahiezad said...

eh... kes aku len sikit la... depa yang tak bagi aku tolong la... so, aku nak wat camne lagi kan... huhuhu...

Are-UM -Sahrom said...

Ala wan..dah rami tolong konon...
Yela tu... tu semua hanya alasan....

Addy, betul la gmbar tu 'sebijik' ngn wan...

Kyroll, ko ada ke kat tmpt kejadian tu? "Pembetulan bukan sampai malam, sampai ke pagi...kul 2 stop, seawal pagi pkl 7 lebih dah pasang lagu kuat2.."

Wanabe PJ said...

btul r..xkn aku nk tipu lak..lgpn die xjmput aku..wat pe nk g..wat malu je..kerol pn ada kt rmh aku la ari 2...ko je xde aum..hehehe...

killr0yLive said...

yup aku ada..aku lepak rmh wan ujung minggu aritu..

Aidy Shahiezad said...

"kerol pn ada kt rmh aku la ari 2...ko je xde aum"

erm...

killr0yLive said...

erm...

no comment ke ady??

Aidy Shahiezad said...

erm... aku je cam tersisih kan..
xpe la.. nak wat camne...

Wanabe PJ said...

hahaha..ady majukla lak..aum tlog pjuk ady...nnt kte lepak sama lg ek..

killr0yLive said...

ko g pd mandi seronok2..tinggal kami...
ape cer??sampai hati ko bt kami mcmni...

Wanabe PJ said...

smpi ati ko ady tglkn ktorg..

Aidy Shahiezad said...

aku pegi pd pun sebab cuti ngan family je... xpela, nak wat camne...

Aidy Shahiezad said...

xpela... orang da tak suka, aku blah je la...

killr0yLive said...

mcmne an org ade kereta nk belah la dari kitaorg yg ada moto je ni...terima jela an an an...:-(

Are-UM -Sahrom said...

Bab pujuk memujuk ni, aku lemah skit... xde guru nk ajarkan la...

Aidy Shahiezad said...

mengungkit lak tue... betul la korang nie.....

killr0yLive said...

mane ade ungkit...sedih ko nk belah dari geng kitaorg..huk huk huk...

Wanabe PJ said...

ala, aum ko pjukla cm ko pjuk awex ko..

ady, ko pn nk jd sensitif gk ke???

killr0yLive said...

aum membe xnk pujuk..awek laju je dia pujuk...

Aidy Shahiezad said...

mane ade aku kate nak blah dr geng... aku cume kate nak blah je, blah dr post nie... tp, terang2 cm nak suruh aku blah dr geng plak... xpe la...

memang aku sensitif ape... so, pehal ??? ade masalah ??

killr0yLive said...

igt nk belah dari geng..sedih la klu nk belah dari geng....
xda niat utk suh ko belah...
sikit pn xde...klu ko anggap mcm 2,
harap di buang jauh2 sangkaan 2...

Aidy Shahiezad said...

erm... aku takde niat...
tp, dr gaya yg ada, sah macam buat komplot nak singkirkan aku je..
tak suke cakap, aku boleh undur diri cara terhormat... ;(

killr0yLive said...

xbaik kata gitu..xda niat langsung kitaorg nk bt mcm 2...xpehan ada komplot @ rancangan utk singkirkan ko...sudah² jgn di sedihkn perkara yg xwujud...

Wanabe PJ said...

ala, ady majukla..nie btul2 majuk nie..aduh..cmne ni sih..

killr0yLive said...

"pernah"

Wanabe PJ said...

ala, ady gru2 xleh ke??huhuhuh...xde niat nk sisihkan ko..xbmksud nme ko xde dlm comment di atas ktorg da buang ko..aduh...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...