E-Cigarettes: The Bagga Brass V1.5 by Wu Tang

Posted by Wanabe PJ on Monday, June 17, 2013






Demam e-cigarette sudah mula berjangkit kat aku. Sudah menjadi trend bagi masyarakat seluruh dunia sekarang ini. Banyak jenis mod & tank dapat kita lihat dari semurah-murah mod Ego - T sampailah ke mod Caravela. So sedikit sebanyak nak share mod terbaru aku iaitu The Bagga Brass V1.5 by Wu Tang dari Filipina. Bagi aku mod (body) aku ini tidak mahal mana. Tapi yang menarik perhatian aku untuk memiliki mod ini adalah disebabkan faktor ketahanan, material yang digunakan serta dari segi firing atau konduktiviti.

Untuk pengetahuan semua mod The Bagga Brass V1.5 by Wu Tang ini diperbuat daripada tembaga solid keseluruhannya. Firing pin pula bersalut emas yang menjana tenaga serta konduktiviti yang cukup dashyat. Dari segi penurunan voltan juga sangat baik dengan margin yang rendah setanding dengan mod Chi-You by Mojo dari Korea. Selain itu, tiub The Bagga Brass V1.5 ini diukir dengan logo Wu Tang, nombor siri, dan tulisan "Pride Filipina," yang ditulis dalam skrip baybayin purba digunakan di pulau-pulau Filipina seawal abad ke-13. Bagi mod Bagga Brass V1.5 aku ini nombor siri adalah #013, antara nombor siri terawal.

The Bagga Brass V1.5 by Wu Tang ini juga didatangkan dengan dua tiub bateri iaitu 18650 dan 18350 dengan butang firing terletak di bawah. Bagi aku mod The Bagga Brass V1.5 by Wu Tang ini boleh aku katakan mod yang terbaik selain daripada mod-mod seperti Nemesis, Titan, Astro, Nzonic, Chi-You, GGTS serta Caravela yang mencecah ribuan ringgit. Cuma nak kena rajin sedikit ialah untuk mengelap atau polish body kerana tembaga atau suasa ini cepat kusam & dimamah hari. Untuk tank pula aku matchkan mod The Bagga Brass V1.5 ini dengan dripper tank RDA smoke single airhole 2mm serta drip tip Mflux dari Filipina juga. Memang terbaik! Awan nano-nano..hehehe..

{ 7 comments... read them below or add one }

nyst.wysrt said...

bro mod bagga tu nak jual tak ? i nak beli dari u.. serius ni...

Wanabe PJ said...

sory bos..xnk jual la..ni je mod yg saya ada..best pinoy mod..

Bianglala said...

bro camana nak beli ni bro? google tak jumpa

Wanabe PJ said...

mod ni mmg rare ckit..klu nak leh cuba tanya dekat group vmog..https://www.facebook.com/groups/114460402065680/

Unknown said...

Hi Dear,
Your work is very attractive and helpful keep it up.
thanks to share us.

Seema Singh said...

comcast email support phone number
Phone number for AVG Antivirus
webroot customer service
kaspersky customer service
Outlook support phone number
microsoft edge customer support




Blog27999 said...

Strange "water hack" burns 2lbs overnight

Well over 160 thousand women and men are trying a easy and secret "water hack" to burn 2 lbs every night while they sleep.

It is scientific and works with anybody.

Here are the easy steps for this hack:

1) Go get a drinking glass and fill it up half glass

2) And then follow this amazing HACK

so you'll become 2 lbs thinner the next day!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...