CPUV @ Buffered Earnings ke-23

Posted by Wanabe PJ on Thursday, November 8, 2012


Alhamdulillah..murah lagi rezeki bulan ini. Syukur sangat-sangat. Tiap-tiap bulan ada rezeki yang masuk. Yang ini CPUV @ Buffered Earning (BE) yang ke-23 aku terima dari awal tahun lalu. Terima kasih kepada pihak Nuffnang dan penaja yang sudi memilih blog aku yang tidak seberapa ini. Buat masa ini aku masih lagi mengumpul sejumlah income yang diperolehi daripada CPUV ini. CPUV ini sebenarnya sama jek dengan konsep Buffered Earning (BE).Tiada yang beza pun. Apa-apa pun terima kasih pihak Nuffnang dan penaja. Mudah-mudahan murahlah lagi rezeki aku. Dapatlah aku beli barang Racing Boy untuk Honda Wave Dash SE Repsol aku nanti. Hehehe..

{ 1 comments... read them below or add one }

Kasih Salina said...

salam..bestnya dapat BE..blog akak dah lama tak dapat BE..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...