Windows 8 Dilancarkan Pada 26 Oktober Ini

Posted by Wanabe PJ on Friday, July 20, 2012


Pihak Microsoft hari ini akhirnya mengumumkan bahawa sistem operasi terbaru Windows 8 akan dilancarkan pada 26 Oktober ini. Pengumuman rasmi tersebut telah diumumkan oleh Presiden Windows Steven Sinofsky pada mesyuarat jualan tahunan Microsoft. Sebelum ini pengumuman telah dibuat bahawa tarikh pelancaran Windows 8 akan dibuat selewat-lewatnya hujung bulan Oktober.

Windows 8 terbaru itu akan boleh didapati di semua wilayah utama melalui muat turun naik taraf atau boleh dibeli di kedai pada tarikh pelancaran iaitu dalam 14 minggu sahaja lagi dari tarikh diumumkan.

Microsoft akan menawarkan tiga versi, dua untuk PC yang berasaskan Intel (Windows 8 dan Windows 8 Pro) dan Windows 8 RT tablet berasaskan ARM seperti Microsoft Surface. Sistem operasi  terbaru ini menawarkan antara paparan desktop tradisional dan gaya Metro-UI mesra sentuhan. Pengumuman pelancaran Windows 8 ini secara tidak langsung memberi perkhabaran yang baik syarikat perisian gergasi.

Wow! tak sabar rasanya nak cuba sistem operasi Windows 8 terbaru ini.





Sumber

{ 1 comments... read them below or add one }

madelynnesaas said...

Poker Room Review 2021 - Poker Room in Oklahoma
The Poker Room in Oklahoma is an amazing place to play 우리계열 online poker 실시간 배팅 사이트 in 망고 도메인 Oklahoma. As an online 해외배당흐름 poker room in the state of Oklahoma, you 넥스트벳

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...