Oakley Frogskins Matte Black Hell / Fire Iridium

Posted by Wanabe PJ on Saturday, July 21, 2012


Alhamdulillah..rezeki raya tahun ni..Dapat jugak aku beli Oakley Frogskins Matte Black Hell with Fire Iridium. Lama mengidam nak pakai Oakley Frogskins ini. Tengok kawan-kawan lain pakai rasa terbakar jek. So, dengan nekad dan nafsu yang tidak terkawal ini beli la jugak. Dapatla aku bergaya untuk raya tahun ni. hehehe..

Oakley Frogskins ini ada banyak jenis. Kalau aku senarai dan citer kat sini memang panjang berjeler la. Bergantung pada kewangan dan minat masing-masing. Kalau banyak duit boleh la beli yang rare punya koleksi macam Frogskins Eastern Boarder 3D, BKRW, Blends, Neon Yellow, X Staple dan Supreme.

Cuma syok pakai Oakley Frogskins ini sebab die Made in USA, ringan, legs boleh tukar-tukar, lense pun boleh custom ikut korang punye citarasa. Macam aku, aku minat pada lense Fire Iridium dan +ve Red Iridium. Kalau cerita pasal harga memang Oakley Frogskins ini memang mahal la. Harga paling murah pun RM400 sekarang kalau beli online dan pre-order kat facebook Frogskins Malaysia Community. Tapi okla daripada korang usya butik Oakley kat KLCC. Mahal giler beb. Aku tengok harga Oakley Frogskins VR46 dekat Jusco Bukit Tinggi pun harga RM900 beb. Dua kali ganda harga makup. Tapi sekarang kalau nak beli Oakley Frogskins kena hati-hati sebab banyak fake@tiruan sekarang ni. Fake pun harga mahal RM100++. Alang-alang korang beli fake baik kumpul duit sikit beli yang original punya. Sayangilah mata anda.



{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...