Buffered Earnings Lagi

Posted by Wanabe PJ on Wednesday, July 4, 2012




Alhamdulillah..Murah lagi rezeki aku bulan ni. Dapat 2 lagi Buffered Earnings daripada pihak Nuffnang pada bulan ini. Walaupun jumlah earning yang aku terima tidak sekencang mana seperti blogger-blogger famous yang lain dapat tetapi ianya sudah cukup memadai bagi aku. Yela, aku ni bukan selalu update blog. Cuma sesekali ada perkara yang aku rasa ingin share, barulah aku menulis. Menulis pun hanya untuk suka-suka.hehehe..

Apa-apa pun ribuan terima kasih kepada pihak Nuffnang kerana masih memilih blog ini. Ada rezeki bolehlah kasi Buffered Earnings lagi..Hehehe..

{ 3 comments... read them below or add one }

Unknown said...

congrats

Geng Borak said...

giler mantap beb!!!

Wanabe PJ said...

Bro KiD, xdela kencang mcm bro dpt..idola saya dlm berblogging..hehehe..

Bro Syahrul, thanx..:)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...