How To Fix "Sorry, the page you were looking for in the blog does not exist."

Posted by Wanabe PJ on Sunday, December 4, 2011



Hari ini aku nak kongsi tips troubeshooting yang aku rasa sangat berguna buat korang di luar sana yang pernah mengalami masalah ni. Aku yakin ada di antara kita yang pernah alami masalah
"Sorry, the page you were looking for in the blog....does not exist." ni termasuk aku yang tak terlepas lari. Hahaha..Lama jugakla aku cari tools dan juga teknik-mutanik nak selesaikan masalah ni. Banyak research yang aku buat. Try cari kat google dan yahoo pn takde jawapan yang dapat selesaikan. So malam ni tengah takde apa2 yang dibuat aku try research lg. Time aku tengah godek2 untuk edit aku pye blog meta tags dan akhirnya berjaya gak aku cari punca penyelesaian masalah pada blog aku ni dengan menggunakan meta tags analyzer. Rupanya terdapat error pada HTML coding blog aku yang menyebabkan page blog tidak dapat berfungsi dengan baik. Itula kelebihan bila menggunakan meta tags dan meta tags analyzer pada blog yang sedikit sebanyak dapat analisis error pd blog kita. So, buat korang di luar sana yang alami masalah ni boleh la lawati website yang aku listkan di bawah.

http://www.scrubtheweb.com/abs/builder.html
http://htmlfixit.com/cgi-bin/tools/tidy-html/tidy.py

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...