The Most Influential Cartoons In My Life

Posted by Wanabe PJ on Thursday, December 8, 2011

Hahaha..sekarang ni aku tengok budak2 asyik duk layan manga dan anime mcm Naruto, Bleach, One Piece dan mcm2 lagi. Tapi anime tersebut tak memberi kesan dan pengaruh kat aku. Bagi aku kartun lama2 yang aku senaraikan kat bawah ni lagi best. Tetap champion & sentimental value bagi aku. Hehehe..


1) Ultraman Ace - Aku paling minat Ultraman Ace ni. Aku layan smpai hbis cite ni.


2) Dragon Ball - siri kartun paling lama aku mengadap. Dari sekolah rendah sampai menengah. Komik pun beli gak. Hehehe..


3) Cybercop - sanggup ponteng sekolah agama nak tengok cite nie. Hahaha..


4) Kickers - masa kecik2 dulu main bola mesti nak jd mcm Takeru.


5) Kesatria Baja Hitam - masa sekolah rendah dulu ni la watak superheros aku selalu lukis. Ngan moto sekali aku lukis. Hahaha..


6) Space Cop Gaban - citer kartun paling berhantu sekali selain dari Dragon Ball. Wakasa..Wakasa..hahahaha..


7) Dash Yonkuro - sanggup beli Tamiya. Hahaha..


8) Usop Sontorian - suka lukis watak Usop & the geng masa sekolah rendah dulu. Watak ayam Selebet paling tak lupa.


9) Slam Dunk - citer kartun paling lawak pnh aku tengok

{ 9 comments... read them below or add one }

Bell said...

best kot cter2 nie dulu...terbaekk~~
tapi sailormoom xde pun...

Alieza Dayasari said...

dulu saya suka tgk dragon ball n slam dunk... minat sgt2....
hahahaha......

singgah di sini..
jom singgah.

Wanabe PJ said...

yeke??sama r ngan kita..hahaha..

LydSunshine said...

Thundercats tak suka ke? *Lawat dr Innit chat.

Wanabe PJ said...

Thundercats kureng ckit r..hehehe..

Mohd Rozaiman said...

...Ultraman mmg tetap di hati...Usop Santorian mmg best...p/s Semut Merah tu Geng Kesatria Baja Hitam ke?

Polskahackrew said...

semua kartun di atas tu mmg nostalgia..huhu

Ayie a.k.a Nyei said...

aku sempat 3 teratas ngan usop sontorian je kehkehkeh

Wanabe PJ said...

Rozaiman: Semut Merah tue xpasti la pulak..hehehe..Ultraman mmg champion..

Polskahackre: sgt nostalgia..membesar dgn kartun ni..huk3..

Ayie:hahaha..pkir2 balik nk je suh tv3 or tv1 ni tayang balik..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...