The Best ABC In The World!

Posted by Wanabe PJ on Friday, August 12, 2011


Haih..Tiba2 lak aku macam teringin nak makan ABC buka pose ni. Tekak pun kering da ni. Alangkah indahnya dapat makan ABC. Nak lak Fradoo ABC. Fuh! memang the best ABC in the world la! Memang sedap n terbaik. Ngan ABC dicampur dengan coklat sirup, jagung sirup, wafer coklat, anggur, kacang, nata d' coco lg dan yang paling best ada aiskrim. Fuh! memang terasa nikmat bile makan. Tue versi spesel la. Sebenarnya kt Fradoo ABC ni macam2 jenis ABC ada. Dari versi klasik hingga la ke spesel. Harga pun boleh kata murah kalau nak dibandingkan dengan tempat lain. Untuk harga spesel RM3.00 jek. Murahkan? So kepada yang rasa2 nak makan Fradoo ABC yg macam aku cakap ni boleh la datang ke Medan Selera Seksyen 2, Shah Alam. Kedai ni pun dekat dengan UiTM jek. K la, aku nk g serang Fradoo ABC ni. Chalow dulu! hehehe..

{ 8 comments... read them below or add one }

Nava.K said...

thats a very big serving and looks yummy.

Siti Arfah said...

Wowwww, 1st time tgk abc cmtu. Em trliur rse. :)

Wanabe PJ said...

memang terbaik kwan2 semua..fames ABC in the town..byk artis amik dorg jd catering wat ABC nie..terbaik!

i am S!L4H.. said...

mcm manis gile2 je. haha

Wanabe PJ said...

bukan manis je tp berlemak..mmg terbaik..hehehe..

Bunga said...

Huaaaa, terliur dah ni!

Wanabe PJ said...

terbaik kan..superb marvelous!hehehe..haih..laparla lak..

Cik FaRiZaM said...

wahhhhh ....sedap nye abc tu....ada biskut rokok skali....sy pn ada post pasal abc kat sini --> http://afasz.blogspot.com/2011/08/abc-oh-abc_11.html tapi awk nyer lagi best la

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...