Malaysia Dibaham Singapura. Mampukah Malaysia??

Posted by Wanabe PJ on Monday, July 25, 2011



Adeh, lewat cikit aku post entry ni. Maklumlah seharian berada di luar. So, tiada kesempatan nak menulis blog. Tapi sempatlah jugak aku tengok match Malaysia vs Singapura semalam yg berkesudahan Malaysia dibaham Singapura 5-3. Adeh, sakit hati tul aku tengok. Apa leh buat kita ni hanya mampu tengok n komen jek. Orang yang bermain tue lg rasa tekanan. Hahaha. Cuma aku kat sini nk komen tentang game semalam. Yang aku tak leh terima lawan dapat 2 gol mudah selang 1 minit. Pergh! sakit bai. Longgar giler pertahanan Malaysia. Mana pergi fokus dorang ni. Patutnya pemain Malaysia dah baiki akan kelemahan ni selepas lawan kelab EPL tempoh hari. Tapi masih tiada perubahan. Apa silapnya kat situ. Singapura pulak asyik menguji n menyerang dari sebelah tepi n main long pass. Memang defender M'sia jd kelam kabut. So, kat sini kita nak nilai mampukah Malaysia layak ke pusingan seterusnya selepas perlawanan kedua nanti di Stadium Nasional Bukit Jalil pd Khamis ni 28 Julai. Harap K.Rajagobal n pemain dapat membaiki n lakukan sesuatu yang lebih baik selepas nie. Malaysia Boleh!

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...