Eren feat Romi - Pelengkap Hidupku

Posted by Wanabe PJ on Tuesday, July 12, 2011

Hahaha..dapat jugak lagu ni..lama gak aku cari. Last2 hari Sabtu lepas baru tau judulnya pas tgk cite Cerekarama di TV3 'Dia Bukan Ibuku' lakonan Sari Yanti. Suka dengar lagu nie sebab susunan lagu, melodi n lirik die sedap didengar.


Aku bagai laut tak bertepi dan tak berkarang

Aku bagai bintang yang tak ditemani malam

Melihat dirimu ada senyum canda dan tawa

Yang membuat aku tak ingin pergi darimu


Teringat janji lamamu kepadaku

Teringat aku teringat
Teringat saat kau masih ada di sini

Temaniku sepanjang hari


Bila kau pergi jauh ingatlah aku

Bila ku di sampingmu peluk tubuhku

Bila kau rindu aku panggil namaku
Ku datang menemuimu


Peluk erat jasadku jangan lepaskan

Tetaplah kau di sini arungi malam

Karena hanya dirimu belahan jiwa

Pelengkapku di dunia

Download

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...