Crow Zero I&II...

Posted by Wanabe PJ on Thursday, September 17, 2009


Pergh, sungguh lame aku xupdate blog aku ni..bknnye xde ms n idea cm nk mgarang tue yg aku xtau bgaimana nk menceritaknnya..(sbnrnye mls).hehehe...Ms bln bulan pose ni xbyk aktiviti yg aku wat..klu ari Sabtu Ahad tue aku just duk rmh n tgk tv..sx skala 2 tgk movie yg aku donlod dr forum..

Tp kali ni ada cerita menarik yg aku nk cerita n kogsi utk korg g tgk..Crow Zero I&II..Cite die mmg tbaik la..Cite yg mgisahkan sekumpulan pljr di sekolah tggi Jepun..Sbnrnya Crow Zero I aku da tgk thun lpas n kali ni aku smbug tgk secara marathon Crow Zero I&II...Mengenai Crow Zero I dlu, ianya mgisahkan Takiya Genji yg merupakan anak kepada seorg ketua kmpln Yakuza dan pelajar bru Sekolah Tggi Lelaki Suzuran yang tujuan utk menguasai sekolah tersebut..Jika berjaya mnguasai sekolah tersebut, die boleh dikatakan bjya utk mnggantikan bapanya sbg ketua kmpln Yakuza akan dtg..Bg mncpai tjuannya itu, Genji prlu brhadapn n mgalahkan Serizawa yg merupakn ketua n pljr trkuat di Suzuran..

Bg Crow Zero II kali ni lak, jln ceritanya hampir sama ngan Crow Zero I tetapi kali ni Genji serta Serizawa perlu brhadapan dan myelesaikan mslh yg berlaku dgn musuh ketat Suzuran iaitu Sekolah Tggi Lelaki Housen Gakuen yang diketuai Mito Tatsuya.Pape pn cite ni mmg best utk ditonton..

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...