Makan-makan..

Posted by Wanabe PJ on Sunday, July 12, 2009


Wah..Lme tul aku xupdate blog aku ni..Soryla, coz sjak kblkgn ni aku kkrgn bahan utk dicite n dkgsikn kpd korg smua..Tp x ni, aku kmbli..hahaha..X ni nk cite tmpat mnarik utk korg smua lepak n mjamu selera kt Taipan, Subang Jaya iaitu Restoran Victory Arab Street..Hasil prtemuan ngan Acap tmpoh ari die suh aku n kerol survey n try 1 tmpat makan murtabak yg best kt Taipan..Apa lg ktorg ni klu bab2 tmpat mkn yg best ni msti nk explore pye tmbah lak kt Taipan..So, esok gak ktorg redah g cri tmpat 2 kt Taipan USJ..Tp jnuh gakla nk cri kdai 2 smpi 4x pusing kt Taipan 2 n smpi aku give up cri kdai 2..Sib baek kerol ada, die suh pusing sx lg..Last sx jmpe gak..Padahal kdai 2 ktorg da lalu da cm xnmpak signboard je..Hahaha..Excited n lapar pye psal aku n Kerol order murtabak spesel XL..Hrganya dr RM5 - RM18..Die pye rs okla tp tebalnye pergh, puas ati..bsar beb..hahah..Trnganga nk hbskn smpi aku suh bgkus bw blik la..Tp kdai ni bkn jual murtabak sje tp nsi briani kmbg, roti arab, Kacang Phool n lain2 pn ada jual gak..Next time ktorg nk order lain lak..Sup tulang n gear box..Selagi leh mkn, kte mkn..Muahahaha..

{ 2 comments... read them below or add one }

Are-UM -Sahrom said...

rogram jalan-jalan cari makan pulak...Tiru skrip Tg. Maria tu ke wan??

Wanabe PJ said...

hahaha..xdela..ni versi aku..skg aku nk wat lbih kpd tmpat2 mkn..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...