Pindah Bilik lg??

Posted by Wanabe PJ on Thursday, April 9, 2009

(sebelah Kiri):Cm Cyber Cafe kn.. (Sebelah kanan):Ni la meja ktorg...

Minggu nie aku n Kerol dikjutkn lg oleh pihak UiTM yg ktorg kna pndah blik lg dgn serta merta..Jika sblum nie ktorg duk kt surau n blik msyuarat tgkt 6 tp x ni ktorg kna pndah blik msyuarat tgkt 5 lak..Adoi, pndah lg..da cm org nomad da ktorg nie..Msuk ni da 3x pndah..Tp pmndahan x ni bkn mlbtkn ktorg je ttp jg bbrape staff unit PSMB, UiTM yg brade di tgkt 6..Yela, tgkt 6 skg tgh dlm proses renovation..Ktorg duk cni pn smntara jer..So ble da pndh nk duk rmi2 dlm blik msyuarat tgkt 5 nie trmasuk bos2 sx. Mcm2 prangai leh tgk..Mmg happening..Pape pn thanx kt pihak UiTM..

{ 21 comments... read them below or add one }

killr0yLive said...

"Minggu nie aku n Kerol dikjutkn lg oleh pihak UiTM yg ktorg kna pndah blik lg dgn serta merta"

err...xtekejut pn...hua hua hua...

NaD (^_^) said...

bole jadik geng aku ko ngan kerol ni.. org nomad! =p hahhaah

Aidy Shahiezad said...

ari nie tkt 5, next week tkt 4, pastu 3, 2, 1, then babai uitm... contract product tak disambung lagi... hehehe... ;p

killr0yLive said...

"bole jadik geng aku ko ngan kerol ni.. org nomad! =p hahhaah"

xnk ah geng ko...hahaha..

"ari nie tkt 5, next week tkt 4, pastu 3, 2, 1, then babai uitm... contract product tak disambung lagi... hehehe... ;p"

ha..buleh jadi tue...kena pikirkn la mane lak nk p pas tu..lalalala..

Wanabe PJ said...

Kerol:
mmgla ko xtkjut coz aku da bgtau awal2 ms ko kt kg lg..

Nad:
Leh ke ko ngan aku n kerol jd geng??cm xssuai je..hahhahaha

Ady:
Hahaha..2 aku xtau la lak.kot2 UiTM ada pjbt bwh tnah lak..hehehe

killr0yLive said...

kena ubah ayat la..mcmni bunyinya...

"Minggu nie aku n Kerol tidak dikjutkn lg oleh pihak UiTM yg ktorg kna pndah blik lg dgn serta merta.."

hua hua hua...

Aidy Shahiezad said...

salah frasa ayat tue... cmnie la:

"Minggu nie aku n Kerol tidak dikjutkn oleh pihak UiTM dgn arahan kna pndah blik lg dgn tak semena-mena.."

baru betul...

Wanabe PJ said...

wah, korg 2org ni klu aku post blog ada je yg ngomel..tgula nnt..skg ni smua la bjak nk jd ckgu BM..jd ckgu xnk lak..hahahaha

killr0yLive said...
This comment has been removed by the author.
killr0yLive said...

wan marah la plak..pasni mls la nk ngomel kat blog wan..hua hua hua....

Aidy Shahiezad said...

takde la bijak mane, skadar kongsi ilmu je... bukan xnak jd cikgu tapi malas layan bebudak skool je... ape kelas... muahahha... ;0

Wanabe PJ said...

aku xmrh pn..cm nnt ble ada benda bru ko post blog ko siapla..hahahhaa

Aidy Shahiezad said...

ala ugutan ko bukan benda baru pun...
lgpun, da 5 post aku buat ari nie, satu pn x komen.... nie ade ati lg nak siap2kan org lak... muahahha...

Wanabe PJ said...

ala, ko post pn bknnye bcerita sgt pn ady..just byk cm lirik lagu n bsajak je..erm...

killr0yLive said...

ah aku mls nk komen dah..ni last...
komen je nk merajuk..hahhaahhaha..
adios....

Wanabe PJ said...

hahahhaa..majukla..g la majuk...

Aidy Shahiezad said...

adeh... mental aku kalo cmnie... semua nak merajuk cm pompuan !!

Aidy Shahiezad said...

neway, even poetry or lirik lagu skali pun, tue la yg mewakili rasa hati aku... bukan men suka2 tempek kat blog cm sesetengah manusia len...

NaD (^_^) said...

wan! aku nak request leh x? nak suh letak gambo rambo alley cat ko tuh.. cepat cite pasal rambut tuh! hahha.. comel sgt fesyen tuh ngan ko =p

Wanabe PJ said...

ler..bykla ko nad..xmola..lgpn aku amik gmbr 2 kt sunway piramid..pnjm je..xde yg mnarik pn..

NaD (^_^) said...

ala wan..segan-segan ayam plak.. xpela.. aku request ko cite mende lain ar =p pasal ape ek? aku pikir jap.. nanti dah dapat aku roger

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...