Tips Cover Malu

Posted by Wanabe PJ on Tuesday, February 17, 2009

Berikut adalah tips tips berkesan untuk cover malu, bukan cover kemaluan ok? hehe

a. Jika diketawakan rakan ketika tertidur kat opis hingga meleleh air liur basi…terus bangun separuh sedar dan buat-buat kene sawan sambil keluarkan lagi air liur. Gerenti member korang akan panik dan berenti ketawakan korang.

b. Kalau tersilap menyapa orang yang tak dikenali…teruskan
menganggap dia kenalah korang dan bagi dia duit kononnya korang pernah berhutang dengannya. Mesti dia pun mengaku korang kenalannya.

c. Jika ditegur orang kerana zip seluar terbuka…jawab je dengan selamba mengatakan ini adalah gaya berfesyen atau katakan bahawa zip itu rosak sambil berfalsafah ‘biar rosak zip, jangan rosak akhlak’.

d. Bercakap sorang diri kerana member ketinggalan kat
belakang…teruskan bercakap dan ketawa sambil menyumpah member korang tu sensorang. Tentu orang takkan gelakkan
kerana menyangka korang ada masalah mental kronik.

e. Tersilap masuk tandas wanita… buat buat wajah gelabah dan cemas sambil berlakon menyatakan tujuan korang masuk kerana nak mencari isteri atau awek korang yang dah sejam tadi tapi tak keluar-keluar lagik.


credit to eL Magnifico

{ 3 comments... read them below or add one }

s.h.e.i.l.a. said...

tips b tu paling best...
x pasal2 kena kuar duit bg kat org.
hehehe...

WaNabE said...

tul 2..2 yg plig best..hehehehe...

Alieza Dayasari said...

pasal zip seluar tu.. mmg malu lah...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...