3 hari yg meletihkan...

Posted by Wanabe PJ on Monday, February 2, 2009

Erm, da lme aku xupdate post bru dlm blog aku ni..Maklumla aku agk sbuk ckit kblkgn ni n xde idea yg nk dicritakn pd korg smua..So, kali ni aku decide nk update kn gk post blog aku ni wpn dlm keadaan mngntuk nie..Yela,da 3 hari lpas ni aku xckup tido...Mne x 1st day, ari Jumaat ari 2 pas blik keje mlm 2 aku g karaoke kt Alamanda ngan geng aku Ady n Kerol..Tp x ni ada Nad yg mrgkap mber btkak Ady..Ape lg melalak sakan la ktorg mlm 2..hahaha..Blik karaoke 2, ktorg g 'yam-cha' kt Old Town White Coffe..kul 3 pg gak la smpi kt rmh Ady..Next day mlmnye lak, aku join main futsal ngan mber2 Ady kt HTO, Subang...Pas hbs men futsal, blik 2 smbung tgk Man U pye game lwn Everton..Pas hbs game Man U, aku ngan Kerol men FM 2008 lak..Tup3, kul 5 pg bru tido..hahaha..Sok pg nye lak, msg2 pning bgn tido..Ooo, lpe lak nk bgtau mlm 2 Ady tido kt rmh aku gak..And then 3rd day, mlm td aku lyn game The Reds vs Chelsea..kul 4 pg gk la bru tido pg td..2 yg ltih 2 pg ni..lemau n mgantuk smcm je...Nk wat keje pn mls....

{ 23 comments... read them below or add one }

Aidy Shahiezad said...

lemau semacam ???
ko tgk ngan kerol ke liv s chelsea tue ??

NaD (^_^) said...

lemau ek? pegila isi angin kat petronas.. hahaha.. ape daa.. bz btol schedule ek? eleh.. baru bape ari bz dah kecoh!! hahaha..

p/s: terbakar x?

Aidy Shahiezad said...

amik biskut sbg cth, lemau tue kira lembik masuk angin... yg ko suruh isi angin lg tue watpe nad ??? gile ke ??

Wanabe PJ said...

pergh, ady n nad da bgbung la..hahaha..ada jdoh nie..hehehe..erm, aku ngan kerol mstila tgk liv vs chelsea 2..nape??ko xtgk ke??yela, fan man u mne nk tgk match lain kn..huhuhuh....

NaD (^_^) said...

bile plak kami bergabung?? saje je carik pasal.. haha.. ala.. xleh je nak merepek..ade je pemantau! sebok ar adi.. =p

Aidy Shahiezad said...

mane ade bergabung, nad suruh isi angin... aku lak kata jangan isi angin... kn lain tue...

wei kerol, ko watpe kat wan aku sampai dia jadi lemau hah ???

Wanabe PJ said...

wei..die xde wat pape kt aku la..ko ni ady..

Aidy Shahiezad said...

rileks ar wan, aku kn mengambil berat pasal ko... ko tak kesa kan ???

p/s: nie last warning utk ko nie kerol... hikhikhik... ;p

Wanabe PJ said...

hahaha...ala, aku tgk game liver vs chelsea la..kul 4 pg bru tdo..2 yg lemau 2..

Aidy Shahiezad said...

aku pn tgk bola gak pepagi buta, tak lemau pun badan...

Wanabe PJ said...

huhuhuh...ko lain..ko gagah..xmcm ktorg ni..huhuhu...

Aidy Shahiezad said...

so, kiranya, ko admire aku la nie ?? hikhikhik... ;p

Wanabe PJ said...

isk ko ni..nabi xmgaku umat wei..huuhhuh

Aidy Shahiezad said...

pehal lak nie ???
aku tanya, kira ko admire aku sebab aku gagah la ek ??
apa kaitan ngan nabi mengaku umat atau tak ??

Wanabe PJ said...

hahahaha...xdela..aku admire kt kerol je..hehehehe

Aidy Shahiezad said...

boleh blah ar ko... cmnie kawan...

Wanabe PJ said...

hahahah...ala, ady..sensitip tul..yela2, aku admire kt ko ngan kerol..hahaha

NaD (^_^) said...

alololo..sian wan xde sape admire kat ko ek? biar aku jela..hahhaha..tp jgn risau wan.. aku dah sparekan banyak calon gadis2 tuk ko.. haha.. dah macam ejen beb! =p

Aidy Shahiezad said...

nad, kalo ko kaco wan, i'll make ur life miserable... beware !!!

NaD (^_^) said...

haha.. aku pun x minatla adi.. ko memandai je tuduh..dah korang main admire2.. aku kaco ar skali.. =p

Are-UM -Sahrom said...

Sori mencelah teman2..
Korg nie mmg x abis2 ngn cntrovesi da..
ble nk tobat..hehehe
Mlm ari tu, awat x msg aku??? Aku ada area Ptrjya tu..

Aidy Shahiezad said...

banyak ko punye message...
aku call pun ko tak angkat, nie plak nak message...

Wanabe PJ said...

ntah aum..ady call ko xjwb pn..apela..sdihla cmni...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...