Pindah Bilik..

Posted by Wanabe PJ on Wednesday, January 14, 2009

Erm, mgu nie mgu yg meletihkan wat aku n Kerol..Yela, byk report yg kna wat.Tmbah lak byk PC bru smpi..Pas 2 ngan cri brg dinner ari Jumaat nie lg..Ari nie lak Kerol kna pindah blkang duk sx ngan aku kt surau yg merangkap opis ktorg coz ada staff UiTM yg kna pndah duk kt tmpt Kerol duk dlu..So, nk xnk ktorg kna pndah..Yela, ktorg pn mnumpang kt cni..So, setelah pnat lelah angkt brg komputer cmni la rupe opis ktorg..Pape pn thanx UiTM sb bg ktorg mnumpang n pnjm PC kt surau ni..At least dptla wat keje ckit..huhuhuh..

{ 9 comments... read them below or add one }

Aidy Shahiezad said...

operasi pemindahan semula penduduk setinggan atau pemindahan pendatang dengan izin ?? hahaha...

WaNabE said...

operasi pemindahan mangsa banjir n tanah runtuh..huhuhuhuh

Aidy Shahiezad said...

kalo tanah runtuh, takyah pindah da... sure da arwah...

WaNabE said...

hahaha..ktorg tslmat lg..heheheh..

Are-Um said...

Jd Nomad la korg berdua kat Uitm tu kan...nk buat mcm ne..pasrah je lah... Dah nasib badan..Mmm..tmpat dduk aku kat opis tu rasenye kosong lg..hehehe..:P

Aidy Shahiezad said...

sorry aum, meja ko da jadik sebahagian drpd twin space aku da... huhuhu... so, takde tempat kosong lagik...

Nurulhuda said...

erk..sangat daif.. takper!! cacing dalam tanah pun buleh cari rezeki kan... heh!!

gudluck beb..

Aidy Shahiezad said...

sangat daif dan naif mereka berdua kt sana... ingin hulurkan bantuan ??

sila menderma atas nama tabung kemanusiaan dan kebajikan staff external uitm...

sekian...

WaNabE said...

huhuhuh..nk wat cmne..terima jela..pas ni kna pndah blik lg..erm...anak tiri GiTN..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...