Jom Boikot Produk Israel

Posted by Wanabe PJ on Tuesday, January 6, 2009


Kekejaman Israel thadap Palestin da xdpt dbendung lg..Serangan dan bedilan drpd tentera Israel yg dlngkapi dgn senjata yg moden n canggih mmg di luar btas kemanusiaan..Pndritaan yg dialami rkyat Palestin xboleh dpndg bgitu sje..Oleh itu, ayuh kite rmi2 sbg umat Islam memboikot brgn Israel sbg slh 1 usaha mmbantah kgnasan Israel thdp rkyat Palestin..Laknatla Israel!Laknatla bgsa2 Yahudi serta sekutu2 mereka..Allahuakbar!!!

{ 6 comments... read them below or add one }

mazni namaku said...

tak terkatakan wan..erm..sedih, bila tengok kanak2 lari bertempiaran...

erm..entah la..

WaNabE said...

Erm, tul 2..bdk kecik yg xbdosa mjd mgsa..

Aidy Shahiezad said...

oit wan, kalo semua barang israel nak kena boikot, aku rase silap2x, ko takde pakaian langsung pun nanti... ;(

killr0yLive said...

btul ke semua produk 2 israel ek?
bkn malaysia memutuskn hubungan kerjasama dgn israel kn?

WaNabE said...

Kerol..wat pgtahuan ko syarikat ni ada track record dmne dorg myokong Israel..So, dlm hal ni underground la..tau2 salur kt Israel..lgpn nk xnk kte kna bgntug pd dorg gk..Cm PC2 kte gna skg ni la..sdkit sbyk ada gk dsalurkn pd kpntgn Israel..kte xtau..so, xkn ko xnk gna kot..rkyat Israel n Yahudi bkn ada di Israel je..kt US n UK 2 lg byk..

Are-Um said...

Mari sesame kite BOIKOT... Fastfood tu pn ade bg smbangan kat Israel...tnpe kite sedari...so, paham2 la eh..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...