Filem:Bedtime Stories

Posted by Wanabe PJ on Friday, January 9, 2009

Kelmarin aku n Kerol g lyan filem yg tbaru Bedtime Stories..X ni ktorg lyan kt TGV Sunway Pyramid..Blik keje dr UiTM Shah Alam, ktorg trus g sna..Filem komedi ini mgshkan seorg laki iaitu Skeeter(lakonan Adam Sandler) yg mrupakan handyman sbuah hotel yg tpksa mjga 2 org anak saudaranya iaitu Bobbi dan Patrick..Namun segala2nya berubah apabila Skeeter menceritakan sebuah cerita dongeng yg direka utk anak saudaranya itu sebelum mereka tidur mlm dmna ianya menjdi kenyataan dan realiti dlm khdupan Skeeter..Ksmpulannya, filem lakonan Adam Sandler ini mmg best yg mbuat korg xkering gusi...

{ 7 comments... read them below or add one }

Aidy Shahiezad said...

pegi tgk pun tak ajak...
ari tue, gie shopping beli baju pun tak ajak gak... cmnie la kawan zaman sekarang...

WaNabE said...

ala, ady..xplanning pn..igtkn nk usya2 baju je..pas 2 tgk wyang sx..lgpn aku mysal pn ada tgk cite ni coz maklumat aku trima producer filem ni ada bg smbgn kt Israel..huhuh...

Aidy Shahiezad said...

menyesal ?? ade ke perkataan tue dlm kamus idup ko ??

WaNabE said...

erm..sbnrnye xde..tp smlm aku dpt email yg producer 2 ada donate ckit ke Israel.2 yg mysal wpn cite die happy commedy..

Aidy Shahiezad said...

argh.. alasan... yg aku tau, korang slalu tinggalkan aku bile nak gie memane... ;(

WaNabE said...

ala, ady..bnda bkn dlm planning asal pn..huhuhuh

NaD (^_^) said...

bed time stories best!!! =)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...