Kancil AE86

Posted by Wanabe PJ on Tuesday, December 16, 2008

1st time aku tengok Kancil AE86 nie..smart gak owner ini buat..macam Trueno AE86 yang betul dia kasi make up tapi version mini punyalah..memang cayala pemilik Kancil nie..terbaik!

{ 24 comments... read them below or add one }

Aidy Shahiezad said...

meh lawan ngan 6wD aku nie... ada brani ?? ;p

Wanabe PJ said...

Jom kte wat drifting..amacam??hehhee..

Aidy Shahiezad said...

kreta kancil ko bole buat drift ke ??? 6wD aku tue da confirm leh buat drift nie... hehehe...

Wanabe PJ said...

erm, boleh..tp drift cm kotak la..hehehe...

Aidy Shahiezad said...

kan aku da kate, kreta tue tak mampu nak fight kreta aku...

Wanabe PJ said...

hahaha..kete ko 2 6WD..mne la leh celen..ape da..

Aidy Shahiezad said...

ko ngaku kalah la ek ??

Wanabe PJ said...

erm, kte lumba drag nk x??sape yg mnang??hehehe...

Aidy Shahiezad said...

nanti blum sempat lumbe kreta kancil ko da 'terkena' lanyak ngan 6wD aku..

Wanabe PJ said...

hahaha..lum cbe lum tau lg..klu kna lnyak pn xpe..aku xksh..

Aidy Shahiezad said...

ko, kalo apa yg aku buat kat ko, semua pun ko tak kesa kan... ;p

Wanabe PJ said...

lain mcm je byi 2..isk2..

Aidy Shahiezad said...

nape ko suke pk len bila aku cakap ??

Wanabe PJ said...

lain x ckp biar terangggg..(dialog P Ramlee)..heheheh

Aidy Shahiezad said...

trang la tue... kan kaler tulisan aku hitam, background plak putih... tak cukup trang lagi ke ?

Are-UM -Sahrom said...

Ish..ish korg ni...b'tgang urat je...
Wan, ko x serik2 ke?? Nk ajak b'lumbe plak...

Wanabe PJ said...

hahahaha..aku ajk je..yg lumbe org lain la..

Are-UM -Sahrom said...

X serik2..nikmat kaki sblh dah d tarik skit..ingat tu..

Aidy Shahiezad said...

wan takotttttt !!!

Wanabe PJ said...

eh, leh je..xpe aku bw..aku lmbe sprint ngan ady..amacam??

Aidy Shahiezad said...

pehal lak nak sprint nie ?

Wanabe PJ said...

hahaha..td kte aku tkt..hhehehe

Noh said...

Salam boss..tau tak dekat bengkel mana boleh custom lampu tu macam dalam pic ni?

Noh said...

Salam boss..tau tak dekat bengkel mana boleh custom lampu tu macam dalam pic ni?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...