Games:Need For Speed Undercover

Posted by Wanabe PJ on Wednesday, December 3, 2008

Erm, da lme aku cri game Need For Speed Undercover nie..bru je release kt cni..Mcm basela, aku klu bab game kete mmg xleh lepas..nk pulak NFS..Pergh!teruje beb..So ari Sabtu lepas aku g bli kt Armcorp Mall ngan Kerol..$5 skping..boleh la..ari 2 aku bli 2kping cd game..NFS Undercover n WWE Smackdown 2009..blik 2 aku trus on PS2 aku..xsbr nk try main game ni..hahaha..Tp syg game Smackdown 2009 xleh main..aku pn xtau nape..sdih sgt..Aku ni mmg minat gk game wrestling ni..nk pulak klu main belasah kuar darah..pergh, puas ati..so ari 2 aku main NFS Undercover je..nsb leh main..tp aku main xhbs lg sb try je aritue..so smlm aku continue blik game NFS ni..Aku lupe nk bgtau korg yg game NFS Undercover ni thasil dr gabungan game tdhulu iaitu NFS Carbon n Most Wanted serta diambil inspirasi dr movie The Transporter..tp dr segi part graphic, kjr-mgjr ngan helikopter, polis n FBI game NFS Undercover ni ada lemah ckit..xmcm NFS Carbon n Most Wanted dlu..lagu soundtrack pn xbyk..dr segi modified n customize kete pn xbyk sb dorg msh kekalkn cm NFS Prostreet dlu..so krg ckitla..pape pn game ni still best n leh lyn..Ape tgu lg, jom lyn..

{ 8 comments... read them below or add one }

Are-UM -Sahrom said...

Ko ni main game ganaz2..kang ank buah ko tgk, nnti dia terpengaruh..
"awasi anak anda sentiasa"

Aidy Shahiezad said...

men games je kejenya...
cm takde keje len da...

Wanabe PJ said...

ala, aku main waktu mlm..xpn hjung mggu je..ank buah aku xde..ala, sx skala kna bhibur ngan main gme ni..

Are-UM -Sahrom said...

tu la keje ko ujung minggu wan..
X tdo, main game (termsuklh FM, CS)...xpn mkn...

Wanabe PJ said...

yela aum..aku ni xde awex cm ko..asyik bkepit je..ada kete lak 2..cm aku ni duk rmh lepak jela..hjung mgu cm2la aku nk rest sckupnya..yela, ulang-alik shah alam ngan motosikal ni pnt..xsmstinya aku tido je duk rmh 2..skrg2nye aku ada aktiviti yg mnarik nk wat hjung mgu wpn main game..

Aidy Shahiezad said...

aku xmo masuk campur... hahaha...

Syfq Dzahari said...

tu la pasal pakai lagi cetak rompak punya...

kan dah ta buleh...

laen kali beli la barang buatan malaysia...

Wanabe PJ said...

hahaha..basela bro..xmmpu bli yg ori pye..ctak lompak jela..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...