Filem:Pensil

Posted by Wanabe PJ on Friday, December 5, 2008

Mlm shari sblum aku tgk cite Los Dan Faun release kt wayang, aku ada lyan 1 movie lg..Nk dijdkn cite mlm 2 aku xtau nk wat ape. Pas mndi dr blik keje aku landing ats ktil aku..Nk tgk tv cte 999 boring lak..So tlintas kt pkrn aku nk tgk movie dlm notebook aku..Aku pn lum tgk lg cite2 2 smua ms Kerol donlod ari 2..So mlm tu aku ngan adik aku pn lyanla movie..cite PENSIL..Aku rs aku da tlwat tgk cite ni drpd korg smua..Yela, cite ni kuar panggung bln 6 lpas..First time aku tgk cite ini mlm 2, pergh, mmg sdih cite die wei..Filem ini arhan n lakonan M Subash. Mmg aku salute pgrh n plkon cte ni sb pndi bw watak cacat yg lain dry g lain kte tgk kt drama2 lain..Ianya bergenrekn drama kemasyarakatan n mgisahkan cerita tentang seorg lelaki cacat yg brnama Badrul yang baik hati serta pndai melukis n tgl ngan ibu tiri tsyg. Malah, biarpun sedar dirinya kurang upaya tetapi semangatnya kuat untuk berjaya dalam hidup. Dlm cite ni gk kte dpt lihat pelbagai msj n nilai murni yg btul2 wat aku kagum n sdih ngan cite ni..Dkt 2 jam gak la aku lyn cte ni..Yela, wpn cacat Badrul ttp mahu brusaha utk bkrja.. Bg insan istimewa ini, tiada apa yang lebih menggmbirakn hatinya kecuali dpt mmbhgiakan ibu tiri trsyg. Korg bygkn dgn keadaan yg cacat serta kurang upaya 2 ape keje yg die reti wat..Lg 1, org cacat pn reti cri keje..xmcm bdk2 yg kt luar sna yg duk melepak n merempat xtentu hala yg xde keje.. So byk msj dlm cite nie..

{ 3 comments... read them below or add one }

Aidy Shahiezad said...

sejak bila ko amik tau pasal mesej2 dalam filem nie wan ??? lg satu, kamu emo ar... huhuhu...

Wanabe PJ said...

eh, aku slu amik tau ttg msj ss1 filem 2..bkn emo ady, tp ko try tgk cite ni dlu..klu ko nk lyn la..

Anonymous said...

beta tgk citer pensil nih..
mmg bagus!
malaysian patut tgk citer nih..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...