Tagged by Addy..

Posted by Wanabe PJ on Monday, November 17, 2008

Here are mytag rules:

The rules of the game get posted at the beginning
Each player answers the questions about themselves
At the end of the post the player then tags 5 people and posts their names, then goes to their blogs and leaves a comment, letting them know they got tagged and to ask them to play and read your blog…

Starting time: 1200
Name: Rudwan a.k.a Wannabe
Sister(s): 1
Brother(s): 5
Shoe size: 7
Height: 170 cm
Where do you live: Pee Jay

Have you ever been on a plane: Not yet..
Swam in the ocean: Yes
Fallen asleep at school: Sometimes especially Form 3 on Geog subject..Boring….

Broken someone’s heart: Maybe..
Fell off your chair: Yes, ms sek ren dlu…

Sat by the phone all night waiting for someone to call: xde keje.tido lg baik..
Saved e-mails: Yes

What is your room like: Blik org bujang je..
What’s right beside you: bantal n dinding..
What is the last thing you ate: Nasi Lemak Smbal kerang

Ever had…
Chicken pox: Yes
Sore throat: Yes
Stitches: Nope
Broken nose: Hampir2 ms main bola dlu..

Do you…
Believe in love at first sight: Yes..

Who was/were…
The last person you danced with: ngan anak buah aku Afiq Sufian..
Last made you smile: jiran atas rmh aku..
You last yelled at: Mls pk la..wat hal sndiri lg bgs..

Today did you…
Talk to someone you like: Yes
Get sick: Yes...kaki knan bgkak msuk angin..
Miss someone: Yes(Arwah abah aku)huhuhu…

Did you ever…
Kissed anyone: Anak buah aku mgu lepas..
Talk to an ex: yes, ex-coursemate, ex-classmate, ex-roomate...EX5 Dream..Opss!!silap..
Miss your ex: All the times...

Who do you really hate: Org yg ckap byk n bsr and backstabbers..
Do you like your hand-writing: okla.kdg2 cntik gak..
Are your toe nails painted: No...

Whose bed other than yours would you rather sleep in: 5 stars hotel’s bed…
What color shirt are you wearing now: Blue(GiTN t-shirt)
Are you a friendly person: friendly tp mula2 2 smbog ckitla..hehehe..

Do you have any pets: Ada..Tot(kucing aku)
Do you sleep with the TV on: Some time
What are you doing right now: calling client n check report kt website PSMB, UiTM..
Can you handle the truth: Always

Are you closer to your mother or father: Of course yes..

Do you eat healthy: I thing so..
Do you still have pictures of you & your ex: yup...

If you’re having a bad day, who are you most likely to go to: xske g mne2. tido n lyn lagu kuat2..
Are you loud or quiet most of the time: Quiet

Are you confident: Always confident on myself..

5 things I was doing 10 years ago
1. Ms 2 study lg Form 2 kt La Salle..F**k La Sallian!
2. Da mula hisap rokok..
3. Main bola utk sekolah
4. Pindah ke rmh aku skg..(dlu pemindahan sementara)
5. Da mula cinta monyet..hahaha…

5 things I would do if I were a billionaire
1. Nk langsaikan semua hutang aku terutamanya PTPTN..xlrt nk byr bln2..
2. Teringin nk bli kete Mercedes SLR McLaren n Yamaha R1..
3. Nk bli rmh kt Milan,Itali n duk ngan org trsyg..
4. Nk derma buat masjid ngan rmh anak2 yatim.
5. Nk jln2 1 dunia..best2nyer..

5 of my bad habits
1. Ske bw mto laju2 klu tension..
2. suke korek hidung..hahaha..
3. Ske bgn tido lwat..
4. Ske mkn wk2 mlm..
5. Grng n ske sakat ank2 buah aku

5 places I’ve lived/living
1. Kg Pinang Tunggal
2. Bangi
3. Petaling Utama
4. Tok Jembal
5. Shah Alam

5 people I tag
1- Aum- kwn aku yg jiwang karat-melarat
2- Nurul- mber yg skandalkn aku ngan addy..isk2..
3- Killroy- Yg leh kmpul duit kwin pas ni..
4- Addy- geng aku yg byk data statistic..
5- anybody

{ 80 comments... read them below or add one }

Aidy Shahiezad said...

"The last person you danced with: ngan anak buah aku Afiq Sufian.."

ngan anak ikan yg kecik cmtue pun ko leh ajak menari.. rosak la mase depan budak tue kt tangan ko... hahaha...

"Who do you really hate: Ankle Ligament Injuries and backstabbers.."

adakah ankle ligament injuries tue boley dikategorikan sebagai orang ?? pelik la ko nie... huhuuhu...

"5 things I would do if I were a billionaire: 3. Nk bli rmh kt Milan,Itali n duk ngan org trsyg.."

orang tersayang ?? sape tue ? si F tue ek (br je lepas ym ngan dia td... huhuhu...)??

Wanabe PJ said...

wat pgtahuan ko aku ske lyan ank buah aku..hehehe..isk, ko ni..mne ada la..aku nk duk ngan family aku..hehehehe

Aidy Shahiezad said...

erm... jangan ko buahkan anak buah ko tue suda la... jadi kaki clubbing lak nanti dia tue... aku takmo terlibat... ahaks...

Wanabe PJ said...

hahaha..xdela..aku pndi mndidik ank buah..hehehe..

Are-UM -Sahrom said...

5 things I was doing 10 years ago;
"5. Da mula cinta monyet..hahaha…".. waduh2... semuda tu ko dah ada main cinta ke?? ish..ish... Lg jiwe2 ko dr aku sbnrnya kn...hahhaha

Are-UM -Sahrom said...

mndidik ke arah kebaikan xpe...NNti ank buah ko ikut cara ko, yg:
1. Ske bw mto laju2 klu tension..(mslh Mat rempit makin parah nnti..ank buah n p.cik merempit bersame..)
2. suke korek hidung..hahaha..(bertambah la ukur lilit lbng hdung..)
3. Ske bgn tido lwat...(rezeki ssh nk msuk nnti)
4. Ske mkn wk2 mlm...(Tkut prut xleh nk cntrol lg)
5. Grng n ske sakat ank2 buah aku (bkn takat ank buah, ngn kwn2 pn mcm tu kot....)

Wanabe PJ said...

cinta monyet je..smua org da merasai cinta tp xla sedasat ko..smpi bilang ari ngan bulan..pas 2 post kt blog..pergh!!jiwangzzzz...

Wanabe PJ said...

isk, 2 tabiat aku..xknla aku nk mddik ank buah aku cm2..xde modal la 2 nk hentam aku..hehehe...

Aidy Shahiezad said...

korunk semua nie jiwangers btul la...
kecik2 da pandai men chenta...
berchenta ala2 monyet lak tue...
isk2...

Are-UM -Sahrom said...

silap tu Addy...wk2 sekolah, xdenye cinta2 monyet ni...Aku cari cinta sejati..hehehe..
Cikgu aku ckp, nk cinta2 ke, nk main moto ke, kat U...so, aku ikut la nasihat cikgu aku tu...hahaha..Wk2 sek. aku x main cinta2 mcm wan ni...ko pn ape krngnye kn Addy...hahaha

Wanabe PJ said...

ala, nk merasa..cm ko gak..ske merasa.hehehe..lgpn mke hensem time 2..sek pn dikelilingi sek pmpuan..hahaha..tp skg xde da..xmcm aum..smpi bilang ari n bulan..

Wanabe PJ said...

Bkn cm2 addy..aum tkt cikgu ngan bapak die mrh..ala aum, ktela ko pnh dpt srt cinta ms sek rendah dlu..hehehehe..

Aidy Shahiezad said...

weh aum... aku men chenta start form 5 le... kire da berlalu da zaman monyet2 nie...

wan, ko nak rase ape wan ?? musykil2...

Are-UM -Sahrom said...

Dulu encem...skrg ni????
Wan, aku mnghargai suatu hubungan tu...aku knl ko as a my friendz, merangkap coursemate aku pn pd 13 Jun 2004..bersamaan 1618 hari tau...

Are-UM -Sahrom said...

Yela tu..aku jd mcm ni cow simpan rase cintatu...xpernah luahkan..tu yg agk puitis orgnye skrg ni...hahaha..

Aidy Shahiezad said...

huh... da bertambah sorunk lg jiwangers yg men kire ari nie... isk, da terkena gak ke ko nie wan ??

Wanabe PJ said...

nk merasa ape itu cinta la..aduh..nie mst pk ke lain ni..hehehe...wah, bgs aum..aku pn hargai sgt..xtdaya nk mnaip da nie..2 lwn 1..huhuhuh

Wanabe PJ said...

sory ek, dlu cinta monyet je..not a truely love..xmainla jiwang2 ni..bkn jiwa aku la..hahahahha...puitis ek..aku rs baik ko tlis puitis ko 2 dlm bntuk buku..pas 2 bg kt DBP..lg bgs..mst rmi bli..ko pn dpt royalti..heheheh...

Aidy Shahiezad said...

aum, ko simpan ke atau ko mase tue xreti lagi nak puitis2 nie ??

eh baru aku perasan wan:
"lgpn mke hensem time 2..sek pn dikelilingi sek pmpuan.."

skrg nie da x hensem da ek ?? ciannya....
neway sek ko dikelilingi sek pmpuan je kan?? maknenya dlm semua satu sek laki je kan?? patut la pun jadik cmtue... ;)

Wanabe PJ said...

skg ni xhensem tp macho..hahahah..lgpn aku xpnh sek cmpur..xmainla sek cmpur ni..

Aidy Shahiezad said...

isk.. bahaye betul kalo x skola campur2 nie... ntah2.... hahaha... abaikan je statement seterusnya dari aku...

Wanabe PJ said...

hahaha...tlog ek..sek aku xmlhirkn generasi tuttttt...

Are-UM -Sahrom said...

Setiap sttment blh undang cntrovesi betul la korg ni...

Aidy Shahiezad said...

abis skola ko lahirkan generasi ape je ?

Wanabe PJ said...

sek aku melahirkan generasi baru..bkal pmimpin akn dtg..hehehe..ady2, ko pye statement mmg nk bnuh aku..

Are-UM -Sahrom said...

Pemimpin ape yg d mksudkn tu?? Pemimpin tangan gadis ke??? bhaya tu...Merosakkn bngsa namenya

Aidy Shahiezad said...

generasi pemimpin ??
gelak je aku dengar.... ahaks...
statement aku besa2 je la...
kenape, ko da rase nak terbunuh ke ?

Wanabe PJ said...

tgn gadis???sape yg tgn gadis niee..sape yg slu bw ank dara org kuar niee..isk2..

Wanabe PJ said...

aku xterasa nk tbnuh pn tp leh mmbnuh n mgundg kontroversi nie..isk2..

Aidy Shahiezad said...

soklan:
"sape yg slu bw ank dara org kuar niee.."

jawapan:
aum & kyrol... hehehe...

wan, boley membunuh ek ??? bunuh ape ? peluang ko untuk bersma si dia ke ???

Wanabe PJ said...

xdela..aku ok je..xde kna mgna pn aku ngan die..hehehe..tp kontroversi 2 yg xthan..

Aidy Shahiezad said...

kn aku da kate sebelum nie... prestasi aku tetap tinggi walau slalu bikin kontroversi.. hehehe...

Are-UM -Sahrom said...

Siapakah 'Dia' yg wan mksudkan??
Jeng3x...
Story skit wan...

Wanabe PJ said...

si F 2la..gaharu cendana pula, da tau pura2 pula..ada je nk trick question kt aku ek..'thats no way to tackle a girl'..(syrfh amani ckp)..

Aidy Shahiezad said...

kalo cmtue, ko takel je boys yg ade berlambak tue... hahaha... ikut sgt cakap syarifah amani tue...

Wanabe PJ said...

xdela cm2..korg nie ada je benda nk knakn aku ek..putar belitkn cite..anyway, aku xde ms nk bcinta skg..nk kmpul duit..nnt ada yg bkenan aku kwin trus..heheheh...

Aidy Shahiezad said...

owh... kes cinta belian la nie... ahaks....

Are-UM -Sahrom said...

Cinta berdasarkan paras rupe tu x lame...coz kite smua akn tua;
Cinta b'dsrkn harta pn xkekal lame...coz harta tu akn susut klu xpndai manage;
Cintalah krna Nya...tntu beroleh bhagia...tul x kwn2?

Aidy Shahiezad said...

err.... no comment please... hehehe...

Are-UM -Sahrom said...

Aik??..lidh kelu seribu bahasa ke incik Addy??

Aidy Shahiezad said...

aku xle comment, sbb aku tak pena buat tiga2 jenis cinta tue lagi.. so, mane la aku tau...

Are-UM -Sahrom said...

Cinte mcm ne yg ko prnh buat ek??

Aidy Shahiezad said...

aku pun tak pasti cinta jenis ape yg aku pena buat... tp, mungkin jenis yg cmnie kot :-

"too many locks, too many crimes, too many tears, too many lie, just too many barriers..."

Are-UM -Sahrom said...

sadis aku bc....huhuhu

Aidy Shahiezad said...

hahaha... sadis ke ???

Are-UM -Sahrom said...

Tuan pnye blog ni pn aku rase sadis...ahahaha..nasib la ko wan, ktorg akn pnuhkn coment kat blog ko ni..hehehe

Aidy Shahiezad said...

sadistic sungguh komen di atas......

Are-UM -Sahrom said...

Hehehehehehe...(ketawe jhat)

Wanabe PJ said...

Yela 2..poyo je statement aum yg kte cinta xmgenal prs rupe dan harta..tp aku tgk ili 2 cun je..kuarge pn sng..ada kete lak 2..

Wanabe PJ said...

aku xsadis pn..happy..heheheh

Wanabe PJ said...

aum, dlu ko gak ckp pas dpt kwin ngan ili ko xyah bli kete lg..2 bkn sb harta ke??hehehe...

Aidy Shahiezad said...

so aum, adekah statement ko tue ko tujukan utk diri sendiri sebenarnya ??

killr0yLive said...

ha ape lagi aum jawabla...
ramai menantikan jawapan mu...

Are-UM -Sahrom said...

Ooo..nk aku jwb la ni... Smuanya kerana jodoh... Klu dah jodoh nk buat mcm ne kn...

Wan, wk2 kenl dia awal2, dia mane ade kete..dulu gna kete sewa RM5 sejam tu je...thn akhir bru ada kete daaa..

Aidy Shahiezad said...

erm... alasan semuanya... ;)

Are-UM -Sahrom said...

Semua yg terjadi bersebab...
~ kite mkn bersebab/ada alasan
~ Kite tido pn bersebab/ada alasan
~ Kite gmbira juga ada sebab/alasan
~Kite sedih jugak bersebab/beralasan

"Setiap sesuatu itu ada sebab dan akibatnya"

Tuhan pn ckp setiap mahluk d jadikn berpasangan...
laki + prmpuan = normal
jantan + betina = normal
siang + malam = normal

Aidy Shahiezad said...

ape ko merepek nie ???

Wanabe PJ said...

ape ko merepek ni aum??da lari topik nie..hehehee..

erm, tau lak ckp psal jdoh n ketentuan 2 dtgn Tuhan..ni x, ckp cinta xmgenal prs rupe la, harta la..isk2..

Aidy Shahiezad said...

aku blur...

Wanabe PJ said...

hahaha..ko kna sbr ngan aum la ady..

Are-UM -Sahrom said...

Korang masih boleh b'sbr ngn aku x??

Aidy Shahiezad said...

lebih dr nie aku leh bersabar..

Wanabe PJ said...

hehehe..lyn jela perasaan aum nie..tp nk ikut jiwang 2 sory r..hehehe...

Are-UM -Sahrom said...

Iye ke x main jiwang2 ni??
Tgk la nnti mcm ne eh...hahahaha

Aidy Shahiezad said...

sila lihat saya...
jiwangkah saya ?? oh tidak sama sekali...

Are-UM -Sahrom said...

Saya tgk..ada la muke jiwe2 ala jiwang tu...
hehehe

Aidy Shahiezad said...

anda tipu... tipu !!!

Are-UM -Sahrom said...

Anda suruh tgk n nilai...sya tgk dan nilai la ni...Dr kaca mata saya...
"Penilaian org adlh b'beza2"
so, jgn mrh yee..

Aidy Shahiezad said...

xde maknenya la...

Are-UM -Sahrom said...

"Makne" pd yg memandang n menilai la...hehehe

Wanabe PJ said...

ady..aum cri partner jiwangz die..jgn tpdaya...

Aidy Shahiezad said...

aku takkan sesekali terpedaya...

Are-UM -Sahrom said...

Adakh aku di 'pulaukn"???
huhuhu....

Aidy Shahiezad said...

pulau ???
pangkor eh ?? ke langkawi ??
perhentian maybe ?? hehehe..

Wanabe PJ said...

hahaha...pulau jawa kot..2 lbih sesuai..hehehe...

Are-UM -Sahrom said...

Ni nk cari tmpat percutian ke ape??

Aidy Shahiezad said...

tempat untuk pulau ko...

Are-UM -Sahrom said...

Xkn nk anta aku ke Pulau Jerjak pulak...Jgn...

Aidy Shahiezad said...

xpe... jgn risau... akan diperhalusi lg nanti bila mesyuarat ahli kumpulan bermula... huhuhu...

Are-UM -Sahrom said...

Ada msyuart tergepar la ni eh... Mcm msyrt lembge dsiplin palk...kompius!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...