Besday yg ke-24...

Posted by Wanabe PJ on Monday, November 3, 2008

Erm, sdar xsdar ari ni genapla umur aku yg ke-24..cpat bnar ms brlalu..mcm2 pglman dan kngan baik yg suka dan duka aku alami..kdg2 xpcya umur aku da msuk 24thun..da leh jd bapak org pn.hahahaa..mmg bnar kte org ms xmnuggu kte..tup tup tup da 24 thun..gnala ksmpatan yg ada tatkala msih hdup nie dgn sbaik mgkin..mcm2 aku azam sempna ulangthun klhiran aku yg ke-24 nie..mdh2an dimurahkn rzki, dipnjgkn umur dan diberikan kesihatan yg ckup drNya..kepada kengkawan yg wish besday aku smlm thanx a lot aku ucapkan..tharu sgt..k da...

{ 2 comments... read them below or add one }

killr0yLive said...
This comment has been removed by the author.
Are-UM -Sahrom said...

Selamat hari lahir ke-24..
ko bru je masuk 24 thn kn...aku ni 2 bln lg dah nk msuk 25 dah..huhuhuhu...anyway, selamat hari lahir, semoga panjng umur n d murhkn rezeki..Smoga tercapai ape yg d cita2kn n mnjdi ank yg soleh..Aminnn

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...