Komik Terbaik Sepanjang Zaman

Posted by Wanabe PJ on Wednesday, December 14, 2011

Sebelum datang komik2 sekarang ni la antara komik terbaik sepanjang zaman yang aku pernah baca. Jom usya.

1) Doraemon - Tipula kalau korang tak pernah baca atau beli komik Doraemon ni. Aku start mula beli masa darjah 3. Masa tue kumpul duit banjer sekolah nak beli komik ni.



2) Dragon Ball@Mutiara Naga - komik paling addicted n konsisten sekali aku pernah beli. Dari sekolah rendah hingga tingkatan 3 aku beli komik ni.



3) Dragon Quest@Misteri Naga - komik ni mesti beli sekali dengan komik Dragon Ball. Hahaha..



4) Pedang Setiawan@Storm Rider - Masa ni da beralih komik. Tapi tak larat nak beli sangat sb sebulan 2kali die keluar. So pinjam or gilir2 beli ngn kawan. Hehehe..



5) Pendekar Laut - Komik yang paling aku suka. Tak pernah miss kalau baca.


{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...