My Saga FL @ Sagaru..

Posted by Wanabe PJ on Saturday, July 2, 2011



Ni la jentera baru aku untuk g keje ari2 selain dari kuda hitam aku. Amacam? Cun tak?? Diberi sentuhan rim Racing Sparco NS II buatan Japan. Superb ringan. Sebenarnya lama aku tak basuh kete aku nie. Nak basuh malas lak takut petang kang hujan sb setiap kali aku g basuh mesti hujan punye. Hahaha.. Gambar ni amik pun 2 minggu lepas masa hantar g cuci. Banyak lagi perancangan dan nafas baru nak dibuat terhadap jentera aku ni terutamanya nak masuk barang2 dari R3. So, tunggu jela nanti kalau ada bajet lebih. InsyaAllah..

{ 4 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

wan, rim japan import dari piee ka?...dasat tuh..

Wanabe PJ said...

hahaha..xdela..bli kt mesia je..okla..ni je yg mmpu..wpn ati ni kepingan ngn black racing Pro N1..huk3..

Anonymous said...

lawa sportrim bang.....cam same lak kite....da la pkai moto same...kete pon same jgak....saga fl....ni mcm leh jd geng.....geng fl dash....kikikik.....
-nazirul-

Anonymous said...

Rim brp inci ni bang?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...