Football Manager 2011 Tactics & Training

Posted by Wanabe PJ on Wednesday, December 8, 2010


Football Manager 2011 kembali lg!

Haa, mcm basela game yg aku slu tgu tiap2 thun dan hjung thun msti xpnh miss utk download game nie semata2 utk menjadi gamerz terawal yg dpt men benda alah nie..Fuh!xdpt dinafikan game ni mmg wat aku addicted smpi lewat pg men game ni..klah men chatting atau men FB..bini pn xigt da klu pggil msuk tdo..hahahaha..pape pn game ni mmg best mguji tahap kecekapan kte mgurus sebuah pasukan bola sepak..sejauhmana kte leh bimbing sebuah pasukan tue..tahap komunikasi antara player2..memancing player2 dan coach luar utk bimbing pasukan..mmg xrugi klu men game ni..aku start addicted game ni ble mber aku perkenalkn kt aku game ni..mula2 bodo gak men tp lama2 da pndi rs ketagih lak..tp ketagihan ni xdela smpi kna than ngn polis utk urine test ek..hahahha..kt cni aku ada share beberapa tactics dan juga training schedules bg sesape yg bru bjinak2 men game ni.


FM Tactics

FM Training Schedules

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...