Kembali...

Posted by Wanabe PJ on Wednesday, October 28, 2009

Haih..lmenye xupdate blog aku..Bknnye ape sb bbrape mgu dlm bln nie aku sbuk ngn keje-keje audit..Dptla aku merasa bjln smbil bkerja di ngeri orang..Dptla jejak negeri2 belah utara n timur yg aku xpnh g lg..Seronok gak tp 2la sape ckp outstation nie best..bg aku pnat adala..hehehe..Dlm bln nie byk btul bnda n urusan yg perlu dibuat..Tp alhamdulillah smuanya dpt ditempuh satu persatu..Aku bsyukur pdMu ya Allah krna permudahkn urusan aku wpn byk rintangan n dugaan yg Engkau berikn pd aku..Ini membuatkn aku lbih tabah lg pd ms akan dtg..Urusan bab 1 tlah bjaya dilaksanakn..For the next chapter aku bmohon pdMu agr dilncarkn urusan ku nie lg demi menuju jln yg Engkau redhai ya Allah..Amin...

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...