Segalanya Mungkin..

Posted by Wanabe PJ on Monday, March 23, 2009


Erm, aku pn xtau nape diri aku ni asyik mngelamun dr td..Apakah benda yg brmain di fikiran nie sbnrnye?? Ditambah pula ble mndgr lagu2 evergreen dr kumpln Headwind, mkin mjd2 la lamunan aku nie..Adakah aku msih mrindui n teringat lg si dia????Erm..



Ku ingin pertahankan
Sebuah kejujuran
Ingin ku bersamamu
Ke akhir hayatku

Namun ku tak berani
Berjanji dengan pasti
Kita hanya merancang
Tuhan yang menentukan

Jangan kau salah mengerti
Dengan pengakuan ini
Usah disalah tafsirkan
Bukan ku tak sayang

Ku mahu kau menginsafi
Dengan kehidupan ini
Segala berkemungkinan
Untuk terjadi

{ 8 comments... read them below or add one }

Aidy Shahiezad said...

cmne nak jadi pekerja produktif kalo asyik berangan je... khayalan tingkat tinggi betul !!!!

Farinar said...

udah2 le tu berangan.. p buat keje nuuuuu....... kang virus masuk lagi banyak

Aidy Shahiezad said...

zaman ko je yg banyak virus kat uitm tue... skrg da takde sangat da... ekekekeke.... ;p

::dazzLaila:: said...

adehhh
parah dahni..
jgn msuk icu dah ler..
muahaha

Aidy Shahiezad said...

antara daz dengan wan nie, rasanya daz parah luaran je... si wan nie da parah dalaman da...

ambulans !!! datang kau amik dia nie.... nenong.. nenong... ;)

WaNabE said...

hahaha..mmg pn..parah kt kaki..hehehe...

Are-Um said...

Dia ni mmg berangan je dr dulu....So, aku x heran dah...

p/s jgn marah eh.

WaNabE said...

yeke dr dulu???bkn berangan tp teringat kisah silam..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...