Karock n Picnic..

Posted by Wanabe PJ on Friday, December 26, 2008

Kesempatan cuti krismas yg ada smlm aku gnakn sbaiknye..Aku basela klu kuar dgn geng aku mcm2 aktiviti ktorg wat..Mmg xleh duk diam ms cuti..Klu dorg xde, jwbnye aku tido jela kt rmh..hahaha..Mlm Krismas 2, pas hbs keje, aku n the geng cm basela g lepak kt Alamanda,Putrajaya..Apalagi g karaoke la..Kasi gegar ckit..Sje nk test suara ktorg yg merdu..Nk setting pitching suare yg da lari ni..hahaha..Asalnye aum xnk ikut, last2 terikut gk ktorg..Erm, relax la aum, rmh mk mertua dkt je..ble lg nk wat aktiviti cmni..Pas ni ko da mnggalkn ktorg da..Da g join band lain..hehehe..Dpt la sorg melalak 6 buah lagu mlm 2 ngan tema Retro..Smua nynyi lagu lme2..hahaha..

Keesokannye, ktorg g mandi kt Ulu Yam..Aktiviti ni sbnrnye xde dlm plan ktorg pn..Ktorg ni base wat planning 5 mnit je..Tup2 Ady ajk g Ulu Yam..Ady ajk mber die sorg..Sape mber die 2??Ha, yg 2 kte xtau..Aku ngan Kerol on je..Yela, sb lme x g sna..aku rs da 4thun aku x g sna..tmpt pn da cntk skg..Tp sygnye skg kna byr..Da mcm msuk tman teman air kt Sunway Lagoon n Desa Water Park lak aku rs..Nsb baik mrh..Klu mhal mau aku bkar htn lipur Ulu Yam 2..hahaha.. Mmg enjoy ..Air pn sjuk smcm aku rs kali ni..Dlu xmcm ni lak..Siap berasap2 mulut ni..cm kt Genting n Cameroon Highlands lak..Mmg syok..hahahah..Tp dlm keseronokn smlm aku terigt seorg teman sprjuangn aku ms zman bljr kt UMT dlu yg tlh mnghmbuskn nafas terakhir di sna akibat lemas..Smlm genapla 2thun pmrgiannya..Smga Allah mncucuri rahmat n tmptknnya diklgn org yg beriman..Amin…

{ 7 comments... read them below or add one }

Are-UM -Sahrom said...

Dalam kegembiraan ada kepiluan... Ape pn, thnx coz jdkn aku sbg sbhgian geng 'bas sekolah'...wlupn kekadang x join aktvt...

Buat yg pergi, kite sesame doakn kesejahteraannya di sane..

Unknown said...

nape dazz keje krismas ritu ek???


AlFatihah pada yg telah pergi..

Aidy Shahiezad said...

"Tp sygnye skg kna byr.."
"Nsb baik mrh.. Klu mhal mau aku bkar htn lipur Ulu Yam 2.."

bukan ko pun yang bayar untuk masuk tue... lagi mau bising2x ke...

neway, al-fatihah untuk sahabat korang yang telah pergi...

killr0yLive said...

"bukan ko pun yang bayar untuk masuk tue... lagi mau bising2x ke..."

biasala la wan kuat ngomel hahaha...

al-fatihah...

mazni namaku said...

hehehe...wan kuat ngomel :#

~Al fatihah buat sahabat kita~

Aidy Shahiezad said...

isk.. wan oh wan... ape nak jadik nie ??

Wanabe PJ said...

hahaha..ala, ady aku ngomel sb sian ngan ko..hahahah...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...