Anak Buah Baru..

Posted by Wanabe PJ on Wednesday, December 10, 2008

Aku rs xtrlmbt bg aku nk ucap Salam Aidiladha wat pembaca2 setia blog aku nie..Maafla, aku xbrksmpatan nk update post ms raya haji ari 2 coz broadband aku ada mslh ckit , tlog org wat korban lg n kebtulan lak ari raya ari tue aku dpt ank buah lg sorg..Baby girl..Erm, btmbah lg la ank buah aku..Total skg da ada 10 org..Thun dpn bln 2 insyallah tmbah lg sorg..Rmi kn..Umur br 24 thun ank buah da 10 org...7 pmpuan 3 laki..Yg akn dtg ni pn dijgka tmbah pmpuan lg..So tggal aku je lum ada ank sndiri lg..Prsoalan ble aku nk kwin ngan ada ank sndiri 2, ha.. yg 2 kte xtau..hehehe..Brtmbah beratla tgs mk aku..Confirm kna jg ank buah aku yg kcik 2..Aku mmg xske mk aku jg cucu2 die(ank abg aku yg slung) lg..Yela, mk aku pn da tua..Lrat lak die nk jg bdk2 2..Bkn sorg die jg..msk yg nie da 6 org ank die mk aku jg..Dr yg slung da sek form 2 smpi yg kcik nie..Ptutnye usia cmni die leh brhat di rmh..G jln2 hjung mgu..ni x cm org gji da..Kdg2 aku jd xphm ngan abg aku slung nie..Aku hrp die leh pkr mne yg baik n bruk..Adik beradik lain leh pkr n beralah, xkn ko xleh..Ptutnye kte mnyngkn die n bkn mnyshkn die..Igtla, rmh mk bkn rmh kbjkn knk2 mhupn taska..Syurga 2 di bwh tpak kaki ibu..

{ 14 comments... read them below or add one }

Aidy Shahiezad said...

besarnya anak buah ko ???
x muka melayu langsung pun...
neway, kalo ko kesian kt mak, takut da tak larat nak jaga, apa kata ko je yang jaga... ko kan suka bebudak... ;p

Are-UM -Sahrom said...

Betul..betul..betul...
Klu ujung2 minggu tu, ko la plak yg memsk..Biar mak ko rehat..Ari2 lain penat memsk n jge ank buah ko kn...(",)

Aidy Shahiezad said...

ko pandai masak ke ?
aku tengok cm lebih pandai makan je... ;p

Wanabe PJ said...

erm, tgk org la..ko nk mkn pe??cewah...

killr0yLive said...

ady beli la dapur..leh kita lepak ujung minggu kat umah ko sambil masak²...wan pandai wat kuah spegeti..yum yum..

Are-UM -Sahrom said...

Yeke ni wan??? ko x pernah pn jamu aku ngn spgeti tu...

Wanabe PJ said...

hahaha...ko yg xdtg rmh aku..ala, lgpn ms duk rmh sewa dlu aku pnh msk pe..

Aidy Shahiezad said...

isk... rumah dia sendiri pun dia tak termasak, nie la plak nak masak kt rumah aku...

tp, boleh tue memang boleh nak masak kt rumah aku, tp aku kna charge korunk sewa dapur la pastue, buat balik modal beli dapur... huhuhu...

Are-UM -Sahrom said...

Otak busines betol la Addy ni...hahaha
wan, aku nk spegti...dulu kat umah sewa, aku pn prnah msk ape...

Wanabe PJ said...

hahahaha...boleh je..nnt kte aku msk..kte mkn reramai kt rmh addy..kasi sepah ckit..hehehe...

Aidy Shahiezad said...

erm... kna tambah charge untuk kerja-kerja pembersihan lg nie...

Unknown said...

alololo
tomei ler..

Aidy Shahiezad said...

pix tue tipu je, anak buah wan sbenarnya x comei pun, tue yg amik pix baby len tue... hahaha... ;p

Wanabe PJ said...

hahaha..basela 2..ank buah aku ni kcik lg..tgk sx je ari 2...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...