WaNabEruLEz..

Posted by Wanabe PJ on Monday, October 20, 2008

Salam...

Pada hari ini, bermulalah satu hikayat cerita tentang perjalanan hidup aku yg dapat aku kongsikan melalui blog ni..hahahaha..Macam2 pengalaman telah aku lalui drpd perjalanan hidup yg aku tempuhi sekarang, baik yg suka dan yang duka..Pengalaman yg aku lalui sekarang ini menjadikan aku insan yang lebih tabah serta mematangkan diri untuk mencapai kejayaan dan impian yang selama ini aku impikan..Alhamdulillah..semuanya berjalan dengan lancar..mudah2-an apa yg aku impikan ini bkn sekadar omong2 kosong sahaja..terima kasih kepada kawan2 yg byk membantu aku selama ini terutamanya ex-poseso 2004/07 serta tidak lupa juga kepada rakan sekerja GITN seperti Addy dan Khairul yg byk mengajar aku..You all memang best!

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...