Hujan...

Posted by Wanabe PJ on Tuesday, October 21, 2008

Hujan yg trun bagaikan mutiara..
Berkilau mata berkelipan...

Erm, minggu ni minggu hujan di sini..ada org kte hujan 2 bawa rahmat dan ada org kte hujan 2 menyusahkan.yela, susah nk g mane2...Tapi bagi aku hujan yg turun 2 membawa seribu 1 rahmat dan makna bagi diri aku..Hal ini kerana setiap titisan serta bunyi air hujan yg jatuh ke permukaan bumi ini membuat aku tenang, membuatkan aku terfikir sejenak betapa indahnya dan besarnya ciptaan Yang Maha Esa..Walaupun terpaksa balik meredah hujan setiap hari dari tempat kerja di UiTM,Shah Alam ke rumah dengan bermotosikal, aku bersyukur kerana masih dapat terus menjalani kehidupan seharian..

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...